onsdag 2 april 2008

Kameran återfunnen!

Det firar jag med att lägga ut några bilder som jag tog nu på morgonen och som jag är riktigt stolt över! (Den låg förresten i min kappficka...)

 

 

                                    055

                                    054

                                                 063

                                   064

                                   082

                                   077

Vi hade en jättejobbig natt! Alfred vaknade vid två och gallskrek. Jag tror att han hade ont någonstans och vi blev riktigt oroliga. Men sedan lugnade han ner sig och somnade om. Men han sov väldigt oroligt och snyftade i sömnen. Vid sju vaknade han igen och var ledsen och jag var nästan på väg till sjukhuset. Men sen sov han en stund till och vaknade vid nio på sitt vanliga soliga morgonhumör, som ni kan se på bilderna. Usch, man tycker så synd om honom när han har ont och han inte riktigt kan säga vad det är...

Marcus åkte på konferens med jobbet idag och kommer hem på fredag eftermiddag. Det blir tomt, men vi ska nog klara oss. Idag ska vi t.ex. träffa Anna och Iris, det blir mysigt! 

Här är de tuffa skorna som Alfred fick av Rebecca. Han får snart växa i dem!

                                                                   001

Inga kommentarer: