söndag 13 april 2008

En pysslig helg - och lite party!

Igår hade vi barnvakt och var på inflyttningsfest hos Anna i Fredhäll! Det var jättetrevligt och hon hade en så fin lägenhet med suverän havsutsikt! Vi gick hem ganska tidigt för vi visste att barnvakterna (syrrorna) ville ut. Men vi ringde och allt hade gått så bra och de hade ingen brådska så Marcus och jag gick och tog en drink på en hotellbar på vägen. Så mysigt! Vi fick bara påminna oss en gång om att prata om annat än Alfred! ;-) Det är skönt att veta att det funkar med barnvakt och att någon annan lägger honom, så då kan man ju känna sig lite friare!

Igår hade jag stor utrensning av min garderob! Vi ska ju sätta in tvättmaskin i badrummet och får då avveckla Alfreds skötbord där vi har alla hans kläder. Så jag frigjorde tre lådor i min byrå och har ändå mer plats över än innan. Och två stora kassar med kläder som ska till Myrorna.

Därefter hade jag storrengöring av mitt ansikte - jag fick en ansiktsbehandling i födelsedagspresent av Marcus. Så skönt och fräscht efteråt!

Nu har precis Pontus, Anna och Anton varit här och fikat. Det är alltid lika trevligt att träffas.

008

 

 

Alfred på min hög av kläder i sängen. Han gillade att ligga där och sprattla lite!

 

 

 

 

 

 

001

 

 

Det kan lätt bli lite kladdigt när man äter... Särskilt som Alfred gärna vill ha ett finger med i spelet! Och sen gnugga sig i ansiktet... Det bästa är att äta i bara blöjan! ;-)

 

 

 

 

 

012

 

 

 

Anton och Alfred.

 

 

 

 

 

 

010  

 

 

Så här går det till när Mackan frostar av frysen. Effektivt!

Inga kommentarer: