måndag 31 december 2007

Gott nytt år!

Idag är det sista dagen på 2007 - det år som har varit det bästa i mitt liv för det var ju året då Alfred föddes och då Marcus och jag blev pappa och mamma!

Jag ser fram emot ett nytt år och som alltid efter 30/8 så är det ju Alfred man tänker på i första hand. Jag tänker på allt han kommer lära sig under året som ska komma. Att han kommer krypa, gå och kanske säga sina första ord. Att han kommer åka båt för första gången, alla mysiga utflykter vi kommer göra...

Som alltid på nyårsafton är jag lite nostalgisk. Det känns på nåt sätt lite sorgligt att det aldrig kommer att bli 2007 igen. Man tänker igenom och summerar året på nåt sätt. Det är väldigt kul för min egen del att ha den här bloggen, det blir som en dokumentation av våra liv. Jättekul att gå tillbaks och kolla på bilder tagna för några månader sedan.

Tyvärr fungerar det inte riktigt med uppläggning av bilder, men bilder kommer retroaktivt när vi kommer hem till Stockholm igen - då ska det bloggas!

Så länge önskar jag er alla ett härligt 2008 med många sköna upplevelser och händelser!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Önskar er alla ett riktigt gott år 2008!
Men som du skrev, 2007 blir ju svårslaget eftersom ni ju då fick ert första barn!
Jag finns tillgänglig för fikabesök, hör av er om ni hinner innan ni vänder åter (kanske har ni redan har gjort det).
Jättekul att följa er på bloggen.
Stor kram
Britt