fredag 21 december 2007

Jul här

Den här fina hästdroskan fick Alfred i julklapp av sin farfar
Igår hade vi lilla julafton här! Mycket god mat och fina julklappar och gott sällskap blev det.
Tyvärr valde Alfred att inte visa sig från sin mest soliga sida. Det var väl mer som Katrina, Gudrun och Per sammanslagna kan man säga. Han grät och grät och jag ville ringa sjukvårdsupplysningen för jag trodde han var sjuk. Men ibland blev han glad en kort stund och då tänkte vi att det inte kunde vara nåt allvarligt. Sen somnade han till slut vid elva och vaknade vid nio i morse som en helt ny unge! Han log och jollrade mot mig vid skötbordet och nu har han legat i babygymmet i fyrtio minuter och haft kul!
Dags för kaffe och julklappsutdelning!
Vad kan det vara?






Jag tittar koncentrerat på tunnelbanekartan som Mackan och jag fick av Josefin




Inga kommentarer: