lördag 12 januari 2008

Kalas här

I sängen inatt kl. 00.23:
Marcus: -Du verkar lite strä.
Lisa: -Vad sa du?
Marus: -Hehe, jag menar DIsträ.

Jag undrar jag vem som var disträ... ;-)

Igår var Marcus familj här. Vi hade jättetrevligt och satt uppe och spelade TP till klockan tolv. Tyvärr hade jag och Josefin ett väldigt oflyt med frågor, annars hade vi vunnit lätt! Nu fick vi nöja oss med att komma etta från slutet...

När de skulle åka hem hade Fanny lagt sig tillrätta på ett ställe som hon tyckte passade bra...
Här sitter Alfred i farmors knä. Han var på riktigt gott
humör under kvällen!
Här fångade vi en leende Alfred på bild i morse.
Det är inte det lättaste!
Han kan le och skratta och vara på
jättegott humör, men när kameran
kommer fram tittar han på den
med en väldigt skeptisk min.

Inga kommentarer: