torsdag 12 februari 2009

Lite nya bilder

Alfred älskar att öppna lådorna och dra ut allting... Då kan man hitta lite fina kläder eller kepsar att klä ut sig med!

002 (2)

Ellen badar. Hon verkar gilla att bada ganska mycket och skrek inte som en stucken gris så som Alfred gjorde de första gångerna han badade...

006 (2)

En till som trivs i badet!

014 (2)

Ellen har fått börja åka BabyBjörn och det gillar hon! Däremot har hon idag visat att hon inte vill ligga och sova själv. Det går bra i selen eller i min famn, men så fort jag lägger ner henne börjar hon gråta. Jag hoppas det är en fas, för det blir jobbigt framför allt för Alfred om jag ska börja hålla Ellen i famnen hela tiden.

DSC00411

Igår var vi tillbaks på Öppna Förskolan. Det var jätteroligt för Alfred att få leka med andra barn igen och han gillade sångstunden skarpt!

DSC00418

Ellen sov lugnt hela tiden i sin barnvagnsinsats så det var inga problem att ha med henne!

DSC00420  

Idag var Sylvester och hans mamma här på eftermiddagen. Killarna hade verkligen roligt ihop och röjde runt för fullt! Här vilar de dock lite på pallen tillsammans...

019 (2)  

Nu måste jag sluta, för Marcus har en hungrig Ellen i knät och Alfred har tömt ut en låda i byrån och krupit in där själv, så jag tror att mina tjänster som mamma är ganska efterfrågade...

Inga kommentarer: