fredag 13 februari 2009

Jag - en bullmamma?

Här kan man göra ett test som visar hur många barn man är lämpad att ha. Jag blev glad över mitt resultat som du kan läsa här:

Bullmamman

(37% av alla som gjort testet)Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!

Nåja, jag skulle gärna vilja vara den där mamman! Men just nu känns det inte som att det finns så mycket tid över till bullbakning! Ibland (ofta) kommer jag på mig själv med att längta till om ett år eller om två år när barnen är 2 och 4 år och då man kan göra så mycket mer tillsammans, som t.ex. baka. Måste lära mig mer att njuta av här och nu!!! Fast jag njuter ju nu också, Alfred är t.ex. i en väldigt rolig ålder när man kan kommunicera med honom och han älskar att sjunga "imse vimse" och han har så mycket roliga grejer för sig. (Men det ska bli skönt när båda barnen sover hela nätter och mamman och pappan också får vara utvilade...)

1 kommentar:

emma sa...

Här har du en bullmamma till :-)
Ha en riktig mysig alla hjärtans dag med lilla familjen!
kram emma