tisdag 24 februari 2009

Ganska skönt...

...har jag det nu! Båda barnen sover på samma gång och jag har tittat på "Mia och Klara" på Svt Play och nu har jag även tid att blogga lite :-)

Idag var vi ute en liten promenad på morgonen. Vi handlade och var på lekplatsen och Alfred fick gunga. Han vill gärna gå själv nu när vi är ute och oftast har vi inte bråttom någonstans, så det går jättebra! Han tycker det är kul att köra vagnen. Det enda problemet är att han inte styr så bra, så jag måste också hålla en hand på handtaget, men om han ser det blir han arg och putter undan den - han KAN SJÄLV!!

DSC00448

DSC00451

Och så lillasyster...

008 (4)

Alfred in action vid kvällsbadet igår.

009 (6)

010 (6)    

I eftermiddag kommer farmor Marianne hit. Hon slutar lite tidigare idag, så det tycker vi blir trevligt! Grattis också i efterskott på din födelsedag!!

Sen måste jag också nämna att jag tycker det är roligt att Victoria och Daniel äääntligen ska slå till och förlova sig!

specialkurs___lskli_134961w

Inga kommentarer: