måndag 9 juli 2007

Vänta barn!

Här är barnvagnen vi köpt. En Cango Nizza Highline i färgen choklad! Den ser så mysig ut, längtar bara efter att få bädda ner bebisen...







Mina bästa graviditets- och bebissajter just nu:

Tänk att jag redan är i vecka 34. Tycker att det var alldeles nyss vi fick det glada beskedet på julafton på andra sidan jordklotet. Och nu är det enligt barnmorskans uträkning 48 dagar kvar tills vi får vår lilla bebis! Men jag ska försöka ställa in mig på att den nog kommer två veckor för sent, vet hur otålig jag brukar bli när jag får vänta ;-) Det är kanske inte så konstigt att Marcus kallar mig för "tidspessimist"...

Vet inte hur många gånger vi har tittat på magen och konstaterat att det är så konstigt! Att det finns ett litet barn där inne! Helt otroligt - kommer man nånsin att fatta, tro? Ändå händer det överallt på jorden, varje dag, men det är ju faktiskt ett mirakel varje gång - eller hur?




1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket