fredag 13 juli 2007

2 x Sanna

Idag är en mycket bättre dag! Solen skiner och jag har kompisar igen! ;-)
Jag åkte till Rörtången efter frukost och så här fin blev Sanna i sin födelsedagsklänning!
Därefter fikade jag med "stora Sanna" som jag träffat två gånger det senaste året... Vi satt ute på vandrarhemmet i Kungälv. Vi hade mycket att prata om och uppdatera oss om i varandras liv. Alltid lika roligt att träffas när det väl blir av!
Vandrarhemmet i Kungälv har verkligen fått en uppryckning de senaste åren! De har medeltidstema och inredning och allt är så snyggt! Läs mer här: http://www.kungalvsvandrarhem.se/
De samarbetar också kring medeltidsdagarna på fästningen som har 5-årsjubileum i år. Det har verkligen blivit en succé och är nästan lika stort som medeltidsdagarna på Gotland nu. Här kan man läsa mer om dem: http://www.medeltidsdagarna.se/inc_p7.php Det skulle vara roligt att gå dit i år för jag har inte varit där någon gång än!
Pratade med Gull-Ulle också - hon och Rasmus kommer och hälsar på mig i nästa vecka! Ska bli så mysigt att träffas och verkligen ha tid att prata och umgås läääänge! Jag saknar dig, Ulle!!!


Inga kommentarer: