måndag 9 juli 2007

Göteborgs centralstation

Åkte med Marcus till centralen i morse. Lite sorgligt att säga hejdå och veta att vi inte kommer att ses på två veckor :-(
Åsa med barn kom och hämtade mig på Göteborgs central. Det blev ett glatt återseende för vi har inte setts på länge! Men det var ändå som igår. Vi fikade på centralen och tittade på tåg som kom och gick, mycket spännande! Därefter åkte vi hem till dem, Jesper och jag bakade hallongrottor och sen fick vi hemlagad pizza - smask!
Nu har jag precis installerat mig i mammas och pappas hus i Kungälv och ser fram emot att vara ledig här och verkligen ha tid att träffa alla kompisar och familjen såklart! :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att se att du kommit fram :-)

Lisa sa...

Ja, nu är jag här. Det känns skönt, men jag saknar dig redan! Puss