tisdag 6 oktober 2009

På jobbet…

…ja, där var jag idag på möte med min chef. Vi diskuterade min tjänst till våren och jag känner mig väldigt positiv. Marcus och jag har kommit fram till att vi skulle vilja dela på föräldraledigheten i vår så att båda jobbar deltid. Jag fick inga svar idag, men hoppas på besked snart.

Det kändes i alla fall väldigt kul att komma till skolan igen. Stämningen på jobbet är god! Det var roligt att träffa kollegorna och en del elever igen. Känner mig taggad att komma tillbaks!

Och när man jobbar är det ju bra att ha en schysst kalender. Efter tips på en annan blogg (tack, Anna!) som jag läser surfade jag in på den här sidan och beställde en personlig almanacka! Den kom med posten igår och är så här fin!!!

IMG_3967

Man väljer utseende och text på utsidan själv. Sen får man också bestämma hur den ska se ut inuti, vilka bemärkelsedagar som skall vara markerade o.s.v. Här ser ni t.ex. kära systers födelsedag! Och längst bak är det tio sidor pyssel med soduko och annat kul! (Kan kanske vara bra att ha på tråkiga möten…) ;-)

IMG_3970

2 kommentarer:

Barfotsgatan sa...

Så fin och rosa! Vi gillar rosa! Jag trivs jättebra med min och blir lite glad varje gång jag ser den...
kram

Anonym sa...

Jag känner mig hedrad och blev himla sugen....När var det nu du fyllde år? Haha....Jo den dagen jag knep så väldigt så att inte Jeppe skulle sno din dag.....Självklart har jag koll....