måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan!

Och julstämningen växer sig starkare. Har precis griljerat julskinkan och den ser jättefin ut! Idag var jag också hos barnmorskan och efter det åkte jag in till stan och handlade julklappar. Varför är jag alltid ute i sista stund??? Nästa år - DÅ ska jag vara klar i november!

Jag är väldigt sällan inne i stan, men det var faktiskt inte så hysteriskt som jag trodde. Och jag blev nästan klar med julklapparna (och en liten mössa till bebisen). Men det måste allt bli en runda i morgon också!

Hos barnmorskan var allt bra. Vi gick igenom och sammanfattade graviditeten och hon frågade om jag hade några speciella önskemål om förlossningen. Men det hade jag inte, tycker att det var en positiv upplevelse förra gången och Marcus och jag har pratat om det en hel del, så han vet nog vad jag vill om jag inte är "pratbar"...

Efter några timmar på stan känns mina ben som stolpar och fingrarna är tjocka som små prinskorvar...

Nu börjar vi bli redo för bebisens ankomst! Den får gärna vänta till 2009, men sen kan den komma!

007 (2)

Alfred och jag i soffan. Han älskar att dra upp min tröja och pussa på bebisen!

001 (4)

Det blir så fina bilder med nya kameran!

026 (2)-1

033-1

Inga kommentarer: