lördag 2 februari 2013

Skridskor igen

Idag startade jag ledig lördag med ett träningspass på Friskis. Vet inte varför, men jag har känt mig i lite dålig form på sistone så jag blev väldigt glad när jag upptävkte att jag fortfarande sprang 5 km på under halvtimmen. Vill ju såklart få ner den tiden mer, Marcus och jag ska springa midnattsloppet i år igen och då ska tiden bli bättre än förra året. Men jag hade inte tappat i kondition, vilket jag av någon anledning trodde och det var ju en kick såklart!

Sen var jag helt matt, men Marcus ville verkligen ta vara på det vackra vädret med strålande sol och några minusgrader. Så vi packade skridskor och skidor och matsäck och begav oss till Albysjön. Det var väldigt härligt även om jag kände mig lite avslagen…

Alfred skidar ner till sjön. Han är verkligen taggad och pinnar på bra!

1-IMG_0074

2-IMG_0076

Inga kommentarer: