tisdag 29 december 2009

Shoppat!

I ettårspresent fick Ellen av sin moster och morbror med familjer ett presentkort på Lindex. Idag handlade jag och här är resultatet:

002

003

004

Så, tack, Åsa och Martin och era familjer! Det var en toppenbra present och visst hittade vi fina saker?

Alfred fick också en ny pyjamas som inhandlades på rean på Polarn och Pyret.

006   

Jag träffade min arbetskamrat Malin och käkade lite lunch med henne i Skrapan. Det var jättekul att ses och höra lite nyheter från jobbet. Jag märker att jag mentalt börjar ställa in mig mer och mer på att jobba, jag tänker på det en hel del. Men det är inte kluvet, som det brukar vara efter ett lov, utan jag känner mig bara förväntansfull och positiv till att börja jobba. Tre dagar jobb i veckan och två dagar hemma med barn känns perfekt! Tänk om man kunde ha det så alltid :-)

Inga kommentarer: