lördag 29 november 2008

Vilken överraskning!

Igår skulle vi på middag hos Anna (min arbetskamrat), Peter och Iris. Vi tog bussen och var där vid halvsex. Efter några minuter kom alla tjejer från jobbet framrusandes ur Iris rum och skrek "överraskning"! Och överraskad blev jag verkligen! De ordnade ju en baby shower för mig förra gången, men jag trodde verkligen inte att det skulle bli en till nu, jag hade verkligen iiiingen aaaaning!!! Så Marcus klädde på Alfred igen och de åkte hem och Peter skulle träffa några kompisar, så det blev en underbar tjejkväll med pizza, vin (för en del...), lekar och fnitter. Jag kände mig så bortskämd och omtyckt och det var en fantastisk kväll!

Här lite sagoläsning för två väldigt koncentrerade småttingar... Det var mysigt att ha en på varje knä, en känsla som jag nog blir van vid snart!

DSC00281

DSC00282

Några av mina fina arbetskamrater:

Josephine (som jag delar klass med), Sheila, Anneli, Malin med Iris, Cristina och Malin.

DSC00283

Jag fick en hel korg med presenter! Det var jättesköna vantar, lyxiga spaprodukter från bodyshop, en mysigt mjuk morgonrock, amningslinne, en termosmugg som jag kan ha kaffe i på barnvagnspromenaderna m.m. Fattar ni att jag kände mig bortskämd??!

DSC00292

Ett jättefint kort som jag fick!

DSC00299    

Till alla er som ordnade, smusslade och fixade en fantastisk kväll vill jag bara säga: TACK!!! Ni betyder mycket för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att ha blivit med tvillingvagn!!! Den ser jättefin ut!!! Kram! /L8