onsdag 12 november 2008

Hemmakväll

Igår klippte vi Alfred igen. Vi försökte först när han satt i barnstolen men det funkade inte! Men däremot när han badade, då gick det utmärkt!

bild 004

Så här fin blev han!

   bild 005

Alfreds nya hobby är att dra ut lådorna och helst kasta ut alla kläder på golvet och sedan klättra in i dem...

bild 015

Idag kom en avi att vi hade ett paket att hämta ut på Pressbyrån. Det var Marcus som har tröttnat på mitt tjat om att jag aldrig har någonting att läsa, så han hade beställt flera pocketböcker från cdon.com Det var jättegulligt av honom! Ser fram emot att sätta tänderna i de nya böckerna!

001

Jag har varit hemma från jobbet idag också. Det känns lite konstigt för när jag vilar eller sitter så känns det helt ok, men jag gick en promenad förut och då gjorde det jätteont. Men jag ska gå till jobbet i morgon!

Marcus hade laddat hem "Dirty dancing" som jag såg idag när de var på öppna förskolan. Vet inte om det är sjunde eller åttonde gången jag såg den, men den är ju alltid lika bra! Jag kommer ihåg när jag såg den första gången, var kanske 12-13 år och tyckte det var den bästa film jag någonsin sett!

Om det är nån som är sugen på att köpa bil så har jag ett bra tips:

http://www.blocket.se/vi/19060436.htm?ca=11_s

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla gulligt av Marcus att överraska dig så! Sicken toppenmake! (och bara mysiga tjejböcker av bilden att döma....)

En annan mysig film man blir glad av och kan se hur många gånger som helst är Pretty Woman!

Må gott och vila mycket!
Kram, Lotta m.fam