måndag 11 februari 2008

Spännande!

tyskungen

Jag har precis läst ut "Tyskungen" - den senaste i raden av Camilla Läckbergs Fjällbackadeckare. Den var verkligen bra, jag tror att det är den bästa av alla hennes böcker hittills! Kanske för att det inte enbart var en mordgåta utan även en intressant kringhistoria. Man fick följa flera intressanta livsöden. Idag sov Alfred middag ganska länge och istället för att plocka i/ur diskmaskinen, plocka undan eller något annat "nyttigt" så gjorde jag en stor kaffe och satte mig i soffan och läste i två timmar. Lyx!

Boken får L L L L +

Picture 010

 

 

Här sitter Alfred och är väldigt intresserad av mitt bloggande. Kan jag förstå - han är ju bloggens huvudperson!

 

 

 

 

 

Picture 017

 

 

Alfred har upptäckt sina fötter och ligger ofta och känner på dem och leker med dem samtidigt som han utstöter små förtjusta tjut.  

Inga kommentarer: