måndag 4 februari 2008

Besök den!

För er som fortfarande inte varit inne på Ugglas blogg - jag lovar - den är värd ett besök!!! Han skriver så roligt (det var väl inget nytt i och för sig...) och sarkastiskt men med glimten i ögat.

http://blogg.aftonbladet.se/19862/

Jag har blivit beroende och går in där flera gånger om dagen. Men han är duktig och snittar nog på en-två inlägg per dag! :-) Det känns plötsligt som att Uggla och jag har kommit varandra lite närmare... Undra om han skulle vara lika intresserad av min blogg? ;-) Men en sak som är lite pinsam är att bland kommentarerna finns det ganska många från en som heter Lisa - det är INTE jag! De är så töntiga! Jag funderar på att skriva nåt, men det skulle låta ganska fånigt med "du är min största idol, jag har alltid gillat dig, bla bla bla"...

Idag var vi på Öppna Förskolan igen, det var ju en hit förra gången. Alfred var nöjd och glad i ca en halvtimme, sen blev han illarg! Det lät som att han var hungrig, men han har ganska svårt att koncentrera sig på att äta när det är lite livligt och rörigt omkring honom, så det funkade inte att ge honom mat. Tänkte att han kanske var trött, men han kom inte till ro heller bland alla barnen. Så det var bara att klä på en illskrikande, röd, svettig och korvande bebis och gå ut med honom i vagnen igen. Efter två minuter sov han...

Inga kommentarer: