fredag 8 februari 2008

Tulpaner, tulpaner, tulpaner...

...har jag fått jättemånga idag på min födelsedag! :-) Och sms, telefonsamtal, facebookhälsningar och gratulationskort! Tack, alla! Det är jättekul att fylla år!

Idag har jag bakat en tårta som vi ska ha på mitt och Josefins gemensamma kalas i Björkhagen ikväll. Vi har också varit ute och gått en promenad. Det var en stor dag för vi har tagit ut liggdelen ur vagnen och använde nu sittdelen. Fast Alfred ligger ju i den också, men kan även halvsitta, vilket han nog uppskattar för han vill gärna se vad som händer runt omkring när han är vaken.

Här är en bild på Alfred iklädd den fina Pippi-tröjan som mormor stickat!

Picture 002

Här är Alfred och Iris när de lekte i förrgår. Alfred behöver fortfarande lite hjälp med att sitta, därav min arm mitt i alltihopa...

Picture 001

Nu önskar vi er en riktigt skön helg! Kram

Inga kommentarer: