onsdag 6 februari 2008

Blandat

Idag ska Anna och Iris komma hit på lunch och promenad :-) Vi får väl se hur det blir mer promenaden, det regnar ganska mycket.

Alfred är fortfarande förkyld. Han vaknade en gång i halvtimmen mellan ett och tre och låg och stönade och vände och vred på sig. Det räckte att man stoppade in nappen och höll honom i handen en stund så somnade han om. Det är så synd om honom, han är jättetät i näsan men vill ändå gärna ha nappen... Han har fått näsdroppar någon gång och då lättar det ju.

Ikväll ska jag gå och träna! Jag frös ner mitt kort när jag var gravid men nu är det upptinat igen :-) Ikväll blir det träning och lite snack med en av tränarna om mål m.m. Jag vägs och så kollar de vilo- och arbetspuls och vilka vikter jag tar. Sen gör man om det efter en månad igen för att se om man är på rätt väg... Hjälp!

Picture 003

Den här bilden kallar jag "trött pappa leker med sin son" ;-)

 

Picture 006

Allt ska in i munnen och sugas och smakas på!

 

Picture 009

Vid frukostbordet i morse

Inga kommentarer: