torsdag 25 februari 2010

Sjöstan i vinterskrud

Det är så vackert nu! Även om det är lite jobbigt med overaller på och av hela tiden så är det ju fantastiskt jämfört med alternativet slask och tö…

Ellen och jag är lite sjuka. Ellen har haft ganska hög feber från och till och hostar ganska mycket. Hon vill bara ligga på min mage i soffan och mysa. Det passar mig rätt bra för jag har jätteont i halsen och också lite feber. Så jag var hemma från jobbet igår och idag. Jättetråkigt, för det är en intensiv period på jobbet med omdömen som ska skrivas, föräldramöten m.m. Men det är inte mycket man kan göra åt det, mer än att försöka vila och bli frisk fort!

Igår tog Marcus barnen på en promenad och tog de här vackra bilderna.

DSC00151

DSC00153

033

Restaurang “Göteborg” med istapparna. De har t.o.m. ett 031-nummer :-) Det är svårt att föreställa sig fullt med folk på bryggan med ett glas i handen, men det är så det brukar se ut på fina vår- och sommarkvällar!

049

045

056

Inga kommentarer: