torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!

Hoppas ni alla får ett helt underbart 2009! Själv tycker jag alltid att nyårsafton är väldigt festlig men samtidigt lite vemodig! Man tänker "nu blir det aldrig 2008 mer" och så kan man ju passa på att fundera lite över vad man vill ha ut av det nya året.

Jag vill att vårt 2009 ska innehålla mycket familjetid, att det ska bli någorlunda färdigt på Rörtången, att vi kanske kanske kan hitta ett litet hus som vi vill köpa. Det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot att vara hemma med våra två småttingar i vår. Det känns helt rätt att ha båda hemma, och jag ser verkligen fram emot det! Men samtidigt vet jag hur jag blir när jag inte får sova ordentligt, och jag funderar på hur dagarna skall bli... Men det blir nog toppenbra! Vi ska åka till fjällen i mars, sen kommer påsk och sen är det sommar och då kommer vi vara lediga tillsammans!

Igår var vi hos Christer, Lisbeth och Edvin och firade nyår. De hade gjort en jättefin meny, maten var supergod! Vi satt och pratade och hade jättetrevligt och tiden gick som vanligt fort och helt plötsligt var klockan kvart i tolv. Barnen skötte sig jättefint!

   016018

 Alfred och Marcus sätter ihop en IKEA-pall. Alfred var mycket intresserad och ville helst vara mellan skruven och skruvmejseln...

002 (9)

006 (5)

008 (5)  

Marcus och Christer har varit ute på två skridskoturer. Isen är otroligt fin nu och de hade tur med vädret också.

027

043

045

I morgon kommer mamma och pappa hit. Det ser jag fram emot jättemycket! På lördag ska vi passa på att fira Marcus som uppnår den aktningsfulla åldern av 35 år!  

Inga kommentarer: