lördag 31 januari 2009

Hemma igen...

Jag har fått lite pikar från olika håll om att det inte kommit upp nåt nytt på bloggen på ett tag... Det är jättekul att det faktiskt finns folk som läser bloggen och som reagerar på det, det blir jag glad för :-)

Men det kanske kommer bli lite glesare mellan inläggen nu när jag har dubbelt så många barn att ta hand om! Fast det är så kul att blogga och det har blivit en hobby och framför allt så är det väldigt roligt att få lite kommentarer då och då så jag hoppas kunna skriva ofta i fortsättningen också!

Idag kom vi hem från sjukhuset på eftermiddagen, Alfred och Marcus kom och hämtade oss. Ellen har börjat äta ordentligt och har varit vaken och pigg flera timmar här i eftermiddag så det känns jätteskönt! Jag måste få berömma Alfred också - han har varit så himla duktig! Först när han själv var sjuk, då var han så tapper och lugn och sen när vi var sjuka och jättetråkiga och bara halvlåg i soffan, då lekte han själv på golvet och var på jättegott humör! Men nu är vi friska igen och det känns som att jag kan hoppa över små hus :-)

Här kommer lite bilder från senaste veckan.

För er som inte har Göteborgs-Posten, här är födelseannonsen:

GP_06980856

Alfreds nya hobbies: att måla...

003 (7)

...att diska...

019 (5)

...att stoppa fjärrkontrollen i pappas coca-cola... (Den funkar igen!)

021 (5)

En av de första promenaderna med nya vagnen.

002 (3)

Nästa vecka kommer mamma och pappa upp i några dagar, det ser vi fram emot! :-)

1 kommentar:

Ida sa...

åååh, vad gulliga de är tillsammans jag önskar att jag också hade kunnat vara med er just nu men jag är i geilo