måndag 16 juni 2008

Tillfälligt avbrott...

Ja, det blir det i några dagar nu, för idag ska jag göra en operation som blev uppskjuten från förra veckan. Det är ingenting allvarligt, men jag har en konstig liten knöl i ryggslutet som ibland blir infekterad och gör väldigt ont, så att jag inte kan sitta. Den ska de ta bort och förhoppningsvis kommer jag aldrig ha ont av den mer! Jag känner mig lite nervös. Jag kommer få spinalbedövning så att jag blir "förlamad" från midjan och neråt och jag ska ligga kvar en natt på sjukhuset. Idag får jag inte äta någonting och jag har fått stränga förhållningsorder: "Inga smycken, inget smink, raka inte benen!" Inatt ska jag sova på Södersjukhuset, ikväll kommer mina killar och hälsar på mig och i morgon får jag komma hem igen! :-)Marcus är hemma och tar hand om Alfred i några dagar, men jag hoppas att jag snart känner mig på topp igen!

Inga kommentarer: