onsdag 18 juni 2008

Tekaksbak och soffläge

Idag har mesta tiden tillbringats i soffläge. Men jag kan ju stå upp och nu på kvällskvisten blev jag lite rastlös så jag bestämde mig för att baka. Det blev sådana här tekakor. Nu längtar jag lite tills Alfred har somnat, bollen är avsparkad och Marcus och jag kan dricka en kopp te och äta nybakat bröd.

bak 006

bak 011

Jag har hunnit jobba lite idag också. Har gjort en grovplanering för hemkunskapen till höstterminen. Nu är det finliret kvar och det känns kul att komma igång med lite jobb igen.

Alfred och Marcus har varit ute på lite ärenden, de har köpt en reservdel till bilen, ljudisolering till datorn och lite annat kul...

Här är Alfred i färd med att resa sig upp längs med tv-bänken. Han är väldigt rörlig nu vilket är jättekul, men man har inte en lugn stund! ;-)

bak 008

Det är viktigt att hålla sig ajour med omvärlden!

bak 009

Inga kommentarer: