måndag 2 juni 2008

Helgen på Resö

Ja, den var underbar! Det var så skönt att umgås med mina goa vänner, äta god mat, sola, slappa och skratta. Det var ungefär var helgen bestod av.

Självklart ringde jag Marcus flera gånger om dagen men allting gick så bra här hemma så jag kunde verkligen slappna av!

Nu känner jag mig fylld av energi, trots min envisa förkylning som frodas i sommarvärmen.

Sämre utsikt från frukostbordet kan man ha...

003

Ett glas vin på altanen

004

Stackars soltörstande nordbor

005

På kvällen åkte de obligatoriska Resösockarna på!

002

På lördagskvällen spelade vi "singstar" där man skulle sjunga schlagers. Här är Linda och Karin i en duett.

009

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där kompis!
Synd att jag inte hann prata igår, nu ska jag ha medarbetarsamtal om 2 minuter så jag skriver snabbt! Kul att höra dig även om det blev kort, jag prövar att ringa imorgon. Du, jag såg föresten att du har ju "social samvaro" som gemensamt intresse med "Dag 47". Kanske kan vara något om äktenskapet kraschar..?! ;)
Skojar, nu som sagt samtal och sedan nattmöte. Halvkul...
Kram så länge.
/Britt