måndag 5 november 2007

Lite funderingar...

Idag bestämde Alfred att vi hade sovit färdigt när klockan var sju. Så i morgon får jag bestämma att vi har sovmorgon till kl. 9... Nej, allvarligt talat måste jag säga att jag tycker att jag får sova mer än vad jag trodde innan jag blev förälder. I och för sig blir det ju en ganska hackig sömn med matavbrott då och då, men jag känner mig oftast väldigt utvilad.

För övrigt tycker jag det är konstigt att folk på stan inte stannar upp och fattar att jag kommer med världens finaste bebis när jag är ute och går med barnvagnen! ;-) Det borde ju skapa världens kalabalik!

Nu är vi tillbaks i Stockholm. Igår fick jag en inbjudan från bvc till föräldraträffar med andra mammor (pappor?). Vi kommer diskutera förlossning, infektioner, massage och mat. Hoppas man lär känna några andra förädrar i området, det vore trevligt!

Inga kommentarer: