måndag 12 november 2007

En sån härlig dag

Idag har vi varit på Street på Södermalm (www.streetinstockholm.se) Det är en jättestor lokal där det är marknad på helgerna och café på veckorna. Det var en riktig upplevelse - så himla mysigt! Stora ytor med soffor, fåtöljer och bord, massor av plats för barnvagnar, bara massa mammor och pappor och barn - det kändes som ett andra vardagsrum.

Vi tog bussen hemifrån och var på Street mellan tolv och halvfyra tillsammans med Iris, Elsa, Olof och deras morsor. Jag käkade lunch och fikade och sedan promenerade vi hem genom Tantolunden, en promenad på ca 5 km.

Så nu har vi precis kommit hem, jag känner mig frisk och lite kall om kinderna. Nu ska jag ta hand om min lille son som ligger och knorrar i barnvagnen, han är nog hungrig.

Inga kommentarer: