tisdag 21 augusti 2007

Babyshower!

Efter gårdagens tumult hos barnmorskan var det väldigt skönt att få åka hem till Anneli och träffa alla goa tjejer från jobbet och snacka om allt möjligt, fnissa och distraheras.

De hade ordnat en babyshower för mig där vi åt gott (pizza) och jag blev bortskämd kvällen igenom. Jag fick massor av fina presenter och sen fick jag fotbad och pedikyr. De hade lyckats hitta så himla fina grejer, dels till bebisen men också till mamman att skämma bort sig riktigt ordentligt med som t.ex. en bra bok och sköna hudvårdsprodukter.

Ibland har jag känt att det är lite svårt att träffa nya egna vänner i en ny storstad - men efter igår vet jag ju att jag har fått många nya vänner! Att ni ordnade detta för mig betyder jättemycket, ett minne jag kommer glädjas åt länge. TACK!




2 kommentarer:

Helena sa...

Aaaah, va lyxigt värre!!! *vill också ha* :-)Snälla kompisar du har.

Vad sa läkaren? Ligger bebben med rumpan ner?

Kram Helena!

Linda74 sa...

Ang. bilderna, framför allt fotbadet
"Du mår som du förtjänar, som en drottning"
kramis
LINDA