måndag 12 november 2012

Norrköping

I helgen kom mamma, Åsa och jag äntligen iväg på vår hotellnatt. Vi åkte till Norrköping på lördagen och tillbringade eftermiddagen i Knäppingsborg, gamla delen av stan som var väldigt mysigt. Därefter satt vi på hotellrummet och drack lite vin och pratade innan det var dags att gå ut och äta middag. På söndagen blev det lite shopping innan det var dags att åka hem igen. Så kul och mysigt att få umgås och fnissa och prata tillsammans utan barn som pockar på uppmärksamheten hela tiden…

DSC_0011DSC_0013

I torsdags fick jag vara hemma med Ellen. Hon fick feber på onsdagskvällen och var lite hängig även på torsdagen, men det gick snabbt över, som det ofta gör med små barn och på eftermiddagen var hon helt som vanligt. Här har hon somnat i soffan. Gillar stilen!

DSC_0001

På vår lediga fredag gjorde vi en utflykt till Nyfors och hade med oss pannkakor. Farmor Marianne följde med. Vi hade väldig tur med vädret och fick en härlig stund i skogen!

DSC_0007

Jag har nu satt ihop mitt eget indoor walkingpass och kört igenom det några gånger för mig själv. På söndag har jag bjudit in några kompisar och skall för första gången köra det inför en grupp. Det ska bli himla kul, och säkert lärorikt, men jag är redan nervös!

Inga kommentarer: