söndag 18 november 2012

I rasande fart…

Ja, så känns livet just nu! Mycket kretsar kring Friskis o Svettis och mitt pass. Jag har varit där fem gånger den här veckan och övat och nött in. Idag provade jag passet med sju kompisar, för första gången med en riktig grupp. Det var verkligen jätteroligt och det gav en otrolig kick att allt funkade! Men det ska bli väldigt skönt när jag är färdig och inte behöver öva, öva, öva längre utan kommer in och kör mitt pass en eller två gånger i veckan.

I fredags var barnen och jag lediga och vi tog bussen till Tyresö Centrum där vi gjorde lite ärenden (köpte bl.a. årets första julklapp!) och klippte Ellen.

I Centrum finns den här lekplatsen inomhus för barn och här rusade de omkring och hade hur kul som helst!

DSC_0002

Efter klippningen blev det fika. De börjar bli så stora nu att det är så mysigt att göra sådana saker ihop. Man kan faktiskt sitta ner och ha trevligt tillsammans (!) och allt går inte ut på att jaga och hålla reda på…

DSC_0004

Igår fick vi barnvakt och Marcus och jag var på inflyttningsfest hos några arbetskamrater till mig. Mysigt att komma iväg på lite vuxenfest! Idag efter mitt pass var jag riktigt trött och vi har avlöst varandra i soffan idag… Ganska skön söndag!

DSC_0005

Inga kommentarer: