torsdag 28 juli 2011

Några bilder till!

Marcus hade några roliga bilder i sin mobil som jag missade förut…

Alfred i Ragnars verkstad. Han fick köra traversen!

DSC_0036

Alfreds bästa lekplats, i båten! När jag ska hämta honom säger han: “Jag ska bara lägga till först!”

DSC_0041

Hemma hos Martin och Mariana finns tre underbart söta kattungar som barnen gärna vill hälsa på.

DSC_0044

I “Lilla Havet” som pappa och Ragnar byggt upp. Mycket populärt hos alla barn (även stora!)

DSC_0054

DSC_0060

Igår när vi kom in från tjejseglingen. Jag tycker det känns lite sådär att lägga till när fem-sex personer tittar på, men det gick riktigt bra!

DSC_0078

1 kommentar:

Emelie sa...

Men du, du är ju värsta båt-och seglar tjejen, klart det gick bra att lägga till! :) Och vilka fantastiska sommarbilder (i alla inläggen) Ser så härligt ut! Det skall bli jättekul att träffas "på riktigt" nästa vecka, hör av mig så fort jag vet schemat. Kram Emelie