torsdag 10 mars 2011

Kalasgott

Ikväll jobbar Marcus sent igen. Vi har haft middagsbesök här av Christina, Ella och Theo. Jätteroligt som vanligt! Barnen höll full fart och somnade lite senare än vanligt, vilket kaaanske kan resultera i en sovmorgon till klockan sju i morgon när vi har vår lediga fredag…

Igår missade jag mitt favoritprogram på TV, “Sveriges mästerkock” så jag har precis sett det på tv4 play. Det är ju grymt, är man kanske lite väl engagerad när man fäller en tår för den stackaren som får åka ut? Andreas var min favorit från början, tycker han var en riktig kocktyp, men nu var det hans tur att åka.

En annan deltagare är Jennie Benjaminsson. Hon är bara 18 år gammal, men så otroligt duktig och säker! Hon har en blogg som jag upptäckt ganska nyss och som jag vill tipsa er som har ett matintresse om: KALASGOTT!

jennie2

Bilden kommer från hennes blogg.

Inga kommentarer: