torsdag 18 november 2010

Hej!

Nu har det varit tyst ett tag igen… Här kommer lite bilder sen sist.

Rasmus och Marcus var ju här med sin mamma Ulrika förra veckan. Så kul att ha dem här och få umgås ordentligt!

101022 006

101022 020

Ellen håller på med ett av sina eviga klädprojekt. Hon är helt galen i kläder och har väldigt bestämda åsikter om vad som passar och inte. Ibland är det värt att ta fajten (om hon vill gå till dagis i ärmlös klänning och ingenting mer…) men ibland inte för här snackar vi en envis liten tjej. Hur ska det bli när hon blir tonåring?? (Nu hör jag för mig själv hur mamma och pappa säger till varandra “och vem har hon fått det ifrån…?”) :-)

101022 027

Äntligen har vi fått upp gardiner i vardagsrummet. Har en liten idé om att fixa till köket också i helgen.

101022 034

Hej hej!

IMAG0260    

Igår var jag på middag hemma hos en arbetskamrat tillsammans med årskurs åttas arbetslag där jag ingår. Vi firade två kollegor som fyllt jämt och lagade lite mat tillsammans och hade en väldigt trevlig kväll. Kul att umgås utanför jobbet och jag känner mig mer och mer hemma med mina kollegor.

Inga kommentarer: