fredag 26 november 2010

Halsfluss!

När jag var yngre hade jag halsfluss jätteofta, 2-3 gånger om året, men nu har jag inte haft det på 4-5 år! Men häromdagen fick jag jätteont i halsen och idag var jag hos doktorn och fick penicillin för det var ju halsfluss. Lika bra det, så man blir bra om några dagar. Det är så hemskt att knappt kunna svälja och prata. Har haft ganska hög feber också, men den börjar släppa nu. Marcus är jättesnäll och sköter ALLT här hemma och pysslar om mig också :-) Nog gnällt, men ibland är det skönt att tycka lite synd om sig…

Nu har vintern kommit på riktigt och det har den även på västkusten om jag förstått det rätt? Hoppas snön ligger ett tag så vi får en fin och vit jul.

Marcus och barnen är ute och åker pulka.

101022 037

101022 042

101022 047

Jag hoppas så att jag känner mig piggare i morgon för det är så mycket jag vill göra; förbereda för advent med ljusstakar och stjärnor och göra pepparkaksdeg!  

Inga kommentarer: