fredag 29 maj 2009

Kändistätt

Det bor en del kändisar här i Hammarby Sjöstad, vilket jag tycker är väldigt spännande! ;-)

Ulla Skoog behöver väl inte någon närmare presentation…?

Ulla_253304b

Ulf Kvensler, manusförfattare och skådespelare. Möter jag ofta när jag går till öppna förskolan. Han har bråttom och kör barnvagn eller cyklar med barn i barnsadel.

2656613397

Anna Sahlin, sångerska och känd som “Anna” i filmerna om Bullerbyn.

3447786819

Fredrick Federley, riksdagsledamot för C.

0868286862422_192

Kjell Bergqvist, behöver väl knappast heller någon presentation… Har barn på samma dagis som en tjej från föräldragruppen, tufft va?!

kjelleberg_1177197583

Nu är det äntligen helg igen! Veckan har varit lite jobbig. Alfred har inte riktigt varit på sitt bästa humör. Jag tror att han håller på att få några jobbiga tänder, för han tar sig ofta för munnen och vill inte riktigt äta… Men idag var det bättre!

I morgon ska vi på teater. Jag ser verkligen fram emot “i väntan på Godot” – förväntningarna är höga!

På söndag blir det Tyresö och bryggisättning. Ska bli jätteskönt att komma dit, det ska bli underbart väder!

3 kommentarer:

Jonny Bothin sa...

Hej!

Vi har hittat några till...hör av dig om du kommer på fler.

http://www.videologg.se/ett-urval-av-alla-kanda-och-offentliga-personer-bosatta-i-hammarby-sjostad/

P.S Trevlig blogg du har!

//Jonny

Unknown sa...

Haha, vad roligt att du hittade hit! Jag håller alltid ögonen öppna efter nya kändisar! ;-)

Helena sa...

Haha... snart är du väl också kändis! "Stalker-Lisa"... Där hade jag gillat att bo. Kändis k*t som jag är...
Kram Helena.