torsdag 5 mars 2009

Dagarna går...

De senaste dagarna har sett ganska lika ut, lek med Sylvester, sova middag, promenera... Så här kommer några bilder istället för massa text!

007 (2)

Fullkomligt avslappnad!

002 (2)

En annan skön sovställning.

DSC00470

Vaaar är Alfred?

010 (2)

Nämen...

011 (2)

...tittut!

009 (2)  

Igår hade vi besök av mina arbetskamrater Kajsa och Oscar. Vi hade en jättetrevlig kväll med mycket skratt. Härligt! Alfred blev väldigt förtjust i Kajsa och ville gärna sitta i hennes knä.

I morgon har Marcus tagit en semesterdag och skall åka till Tyresö med Alfred. Jag och Ellen ska vara hemma och slappa :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hamnade av en slump här och jag är så glad att jag gjorde det! Nu har du en trogen läsare :)
Själv är jag i 8:e veckan och har tyvärr drabbats av depression och illamående från morgon till kväll. Lyckokänslorna har inte kommit och det är väldigt sorgligt. Din blogg och dina härliga bilder på dina fina barn har verkligen fått mig på bättre humör! Det kanske finns ett ljus i tunneln trots allt.....tack för din blogg!

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar, Maria! Du får gärna maila mig på lisa@wahren.org så kan vi "prata" mer!