fredag 2 januari 2015

Gott nytt år!

Nyårsaftonen firade vi på Ekerö tillsammans med Jonas, Sofia och barnen. Barnen lekte så bra ihop och vi hade en jättetrevlig kväll. Trodde aldrig att barnen skulle kunna hålla sig vakna, men det gjorde de och somnade i bilen på väg hem strax före ett. Vi började årets första dag med sovmorgon till klockan tio!!

DSC_0006

Ellen och Alfred fick textilfärg i julklapp och målade varsin t-shirt.

DSC_0010

Marcus tillbringade en stor del av nyårsdagen så här… Riktigt skönt med en slappardag!

DSC_0013

På kvällen orkade vi oss ut för en promenad i skogen med pannlampor. Riktigt skönt och lite spännande!

DSC_0014

Istappar…

DSC_0017

Jag vill inte ge några nyårslöften, men har tänkt igenom vad jag skulle vilja ha ut av 2015. Två stora saker vill jag fokusera på; träning och hemmet. Träningen har fungerat jättebra under året som gått. Under 2015 vill jag fortsätta – gå ner några kilo, men framför allt bli starkare. Och såklart få ner min tid på milen…

Vad gäller hemmet skulle jag, eller vi, vilja fixa till några saker, snygga till trappan, göra helt färdigt i barnens rum och kanske piffa vardagsrummet lite mer.

Inga kommentarer: