lördag 24 maj 2014

Sommaren

Det känns som att sommaren kommit. Vi har underbart väder. Igår hade vi sommarfest på mitt jobb och det var riktigt lyckat!

Lite blandat sen sist…

Här nya utegymmet vid Barnsjön nära oss. Det är jättefint och inbjuder till en paus under löprundan. Perfekt. Lite väl tunga stockar bara…

1-DSC_0001 (2)

Förra helgen kom ett tivoli till Trollbäcken. Ellen och jag åkte dit medan killarna var på en annan utflykt. Vi åkte nån läskig grej, som Ellen älskade, och åt sockervadd!

2-DSC_0003 (2)

3-DSC_0005 (3)

Idag blev det premiär för lek med vattenslangen, alltid lika populärt!

4-DSC_0017

I morgon går vi och röstar. Det tycker jag känns så högtidligt och jag vill gärna att vi går hela familjen! Vill att barnen ska få med sig att det är nåt viktigt och stort. Jag har efter många om och men äntligen bestämt mig, det blir nog tant Marit som får min röst. Jag tycker hon fokuserar på viktiga saker och så gillar jag ju ideologin hennes parti står för.

Inga kommentarer: