lördag 5 januari 2013

Premiär för Ellen

För ett tag sedan fick Ellen sin första egna inbjudan till barnkalas. Hon har varit så stolt och förväntansfull och idag bar det av hem till dagiskompisen Olivia på 4-årskalas. Så fint ordnat av föräldrarna och även vi mammor och pappor blev väl omhändertagna Ler

Olivias mamma målade dem som ville i ansiktet. Ellen ville bli en blomma. När hon kom hem berättade hon för Marcus “jag ska snart slå ut!”

1-IMG_9986

Under tiden var Alfred och Marcus nere på en sjö i närheten, Drevviken, och åkte skridskor. Det gick tydligen jättebra för Alfred. Kul!

2-DSC_0028

På måndag börjar jag jobba igen. Det ska bli lite kul. Vi har en härlig vår framför oss med två roliga resor, skönt att ha dem att se fram emot! På torsdag ska vi på informationsmöte på Kumla Skola för förskoleklassen som Alfred ska börja i till hösten. Det är ju inte klokt att vår lille kille blivit så stor!

På måndag smäller det – jag ska leda mitt första “riktiga” schemalagda pass. 18 stycken har redan anmält sig! Känner mig lite nervös men mest förväntansfull och spänd!

Inga kommentarer: