måndag 8 oktober 2012

Varm helg!

Åh, vi har haft en jätteskön helg! På lördagen var jag funktionär på friskisloppet, ett motionslopp som Friskis & Svettis anordnade pga sitt 25-årsjubileum. Det var jättekul och härlig stämning och vi hade en väldig tur med vädret. Jag hamnade dock i en grupp som fick stå väldigt länge, så jag var där från 8.30 på morgonen ända till ca 14 på eftermiddagen… Men då kom familjen och hämtade mig och så åkte vi till Tyresö. Där har vi eldat och tagit in bryggan och haft en härlig hösthelg på alla sätt.

Igår började Alfred och jag känna oss lite förkylda och han var tidvis ganska hängig. Så vi är hemma från dagis och jobb idag och har en skön hemmadag. Men jag tycker att han är bättre nu, han har ingen feber, så i morgon ska vi nog inte vara hemma längre.

Uppvärmning inför loppet. 300 motionärer sprang, cyklade, gick och åkte rullstol.

DSC_0008

Härliga höstbilder från Tyresö.

 DSC_0009

 DSC_0012

 DSC_0013-001

 DSC_0016

 DSC_0023

 DSC_0026

Ikväll är det föräldramöte på Ellens avdelning. På torsdag åker jag iväg på steg 2 i min Friskisutbildning. Det ser jag jättemycket fram emot, bara min dumma förkylning är helt borta då så att jag kan ge järnet!

Inga kommentarer: