lördag 27 augusti 2011

Intensiv men rolig lördag!

Idag sprang jag Bellmanstafetten med några kollegor! Man är fem per lag och springer varsin sträcka på 5 km. Vi var tre lag. Jag tycker det är lite jobbigt när man är ett lag och man vet att om man springer dåligt så sabbar det lagets tid, men samtidigt är ju det lite sporrande och man gör sitt yttersta. Jag är väldigt nöjd med min insats idag, även om det inte var en toppentid så var det faktiskt personbästa för mig!

Marcus och barnen följde med och hade picknick.

DSC_0005

Här är jag och min kollega Calle efter målgång. Vi sprang första sträckan för varsitt lag. Så skönt att ha gjort sitt sen… Ellen ville inte kramas för hon tyckte att jag var så “skvättig”.

DSC_0010

Efteråt åkte vi hem för att äta lite och pyssla här hemma, men vädret var så otroligt fint så vi kände att vi ville ta vara på det sista av sommaren. Vi packade en väska och åkte till Trinntorpsbadet. Så mysigt och roligt! Barnen simmade och plaskade som vanligt…

IMAG0221

DSC_0012

Och därefter åkte vi hem och grillade och åt middag utomhus. Precis som en högsommardag!

Inga kommentarer: