söndag 22 november 2009

Med lite krydda i tillvaron

Idag var Marcus och jag och tränade. Det blev nästan 40 minuter på löpband och sen lite mage och armar för min del. Jag känner mig faktiskt lite mör och hoppas på lite skön träningsvärk i morgon trots stretching… Jag fick i alla fall mersmak och ska komma iväg på tisdag igen! Efter träningen ringde vi barnvakterna (full styrka; Eric, Marianne, Rebecca och Josefin!) och det var lugnt här hemma så Marcus och jag gick och åt lunch också. Så mysigt och skönt att få vara för sig själva ett tag!

Ikväll åt vi varma mackor här hemma. Alfred fick smak för oreganon och tyckte det var lika bra att smacka på ordentligt!

IMG_4217 Hoppas att ni alla haft en skön helg!

2 kommentarer:

Emelie Engström sa...

*gapskratt*

"...lika bra att smacka på ordentligt" och så ett berg av oregano... Underbart!
Det gjorde min gråa regniga vardag lite ljusare! =)

Maria sa...

Haha, är det en macka där under någonstans!?
Vad duktig du är som tränar. Jag började men kom aldrig igång efter ryggskottet men nu jäklar ska jag ta tag i det igen!