lördag 18 oktober 2008

Personalfest!

Ja, igår var det personalfest med alla mina roliga kollegor! Vi var i källaren på en grekisk restaurang på Söder, så det var nära och bra för mig. Vi åt jättegod mat och kvällen bjöd på många skratt, särskilt då RWS Awards delades ut i olika kategorier. Jag fick pris som "Mest hormonell" - förstår inte vad de menar! :-)

Jag och Lotten.

003

Fina tjejerna Anna och Anneli.

007

Mitt fina placeringskort...

020

Naturligtvis en bild på Alfred också!

025 (2)

DN:s språkspalt på lördagarna är alltid lika intressant att läsa. Idag handlade det om motsägelser i språket. Man säger ju att man jobbar i uppförsbacke när något är tungt och jobbigt och att det är nerförsbacke när man har flyt och allt känns enkelt. När någonting går utför däremot så går det åt skogen. Intressant!

Inga kommentarer: