fredag 19 oktober 2007

Jag är en vinnare!

För några veckor sedan blev jag uppringd av en man som sa "grattis, du är en av vinnarna i vår tävling om kläder för 1000 kronor i tidningen Föräldrar och Barn!" Jag hade till och med glömt bort att jag tävlat...

Idag kom kläderna i alla fall. De är från ett företag som heter PaolaMaria http://www.paolamaria.com/ som har som affärsidé att göra SNYGGA mammakläder som man dessutom kan använda efter graviditeten utan att känna sig som ett hus! Bra idé tycker jag, för man kom ju inte direkt i sina gamla jeans efter förlossningen, och hur fräscht kändes det att ta på sig sina mammabyxor med mudd upp över magen då...

Men - igår provade jag mina gamla jeans - och JAG KOM I DEM!!!

En annan sak jag är glad för är svt play, www.svt.se! För då kan jag se Mia och Klara i repris om jag missat nåt avsnitt. Det är ju så underbart roligt! Bäst är nog Viveca Andebratt...

Inga kommentarer: