söndag 30 mars 2014

Vår!

Kanske har den bestämt sig för att komma nu…?

I fredags, på vår lediga dag, kom Josefin förbi och hjälpte oss med studsmattan. Något gemensamt för henne och Marcus är att de har sånt tålamod, själv skulle jag gett upp för länge sen med alla j*kla fjädrar som inte ville komma på plats, men Josse bara fixade och trixade och till slut var det klart. Till barnens stora glädje!

1-DSC_0021

2-DSC_0023

3-DSC_0024

Igår var Marcus och jag på 40-årsfest i Täby. Barnen var på Tyrsö och stannade över natten. Riktigt lyxigt med sovmorgon! Snart skall vi åka (jag tänkte faktiskt springa…) och hämta dem. Sen har vi bestämt oss för att ha lite vårpyssel här hemma. Jag måste fixa min cykel lite bl.a.

Förra helgen var jag iväg med jobbet i Trysil. Vi hade en stor stuga och hade så roligt! Det blev 2,5 långa skiddagar och goda middagar och lite kul på kvällarna. Gav mig massa energi :-)

4-DSC_0007

Jag, som i vanliga fall inte ens gillar öl, njöt av en öl i solen i backen!

Inga kommentarer: