lördag 13 april 2013

Lammvisning

Idag var vi på lammvisning på Uddby gård. Det var många små söta lamm som var ca två veckor gamla. Efter det fick man pyssla med ull och sen följde en hel kompisfamilj med oss hem och åt lunch.

2-DSC_0040

3-DSC_0042

4-DSC_0044

Igår var Marcus och jag på Magnus Ugglas show på Hamburger börs. Det var så bra!!! Först åt vi helt fantasisk mat. Jag tog torskrygg som var så mjäll och perfekt kokad att den skivade sig precis så som Leif Mannerström säger att den skall göra Ler Sen showen, den var härlig och medryckande och väldigt rolig. Nästan som en stå-upp-show. Den handlade om Ugglas liv och karriär och alla hans största hits var med men även en hel del nyskrivet material.

1-DSC_0039

I morgon blir det ett löppass för mig på förmiddagen med backträning. Uppförsbackarna är min stora svaghet när jag är ute och springer. Jag bara dör och tempot går ner till typ gående. Så nu är det backträning som gäller om jag ska få en tid jag är stolt över på midnattsloppet i augusti. Troligen får jag med mig Christina, kul om man är två som kan peppa varandra!

Inga kommentarer: