torsdag 21 juni 2012

Sen sist…

Sista veckan innan semestern är det ju alltid mycket att göra. Jag har sovit lite dåligt på nätterna och funderat på allt jag måste hinna innan jag slutar jobba. Men nu har det varit lugnt ett par dagar och jag känner mig pigg och utvilad igen!

Igår hämtades barnen tidigt på dagis och vi hade ett “sommarkalas” här för att fira att NU är det SOMMARLOV! Tyvärr glömde jag ta bilder, men farmor och farfar Eric, Josefin och grannen Alba med sin mamma var här. Idag har vi ätit frukost i pyjamas, badat i poolen och snart blir det pannkakslunch. Därefter en cykeltur till Fornuddsparken.

Häromkvällen blev jag serverad den här friska drinken av min man på balkongen när barnen somnat… Semester!

DSC_0001

En liten utflykt i skogen. Ellen hittade en stor ormbunke som funkade bra som paraply.

DSC_0002 (3)

En vacker sommarblomma som jag fick av mina svärföräldrar.

DSC_0004

Lite spontan grillmiddag igår på kvällen. Därefter var vissa så här trötta!

DSC_0003

Idag har vi bakat tårtbottnar till morgondagens midsommartårtor. Inga problem att få hjälp här inte!

DSC_0009

Barnen har fått en ny pool som min kollega Lenas killar har växt ur. Perfekt!

DSC_0012

I morgon blir det midsommar på Tyresö tillsammans med en massa släktingar. Ska bli så kul!

Inga kommentarer: