tisdag 24 april 2012

Lugnt och effektivt!

Så kan man beskriva mina dagar på jobbet just nu… 8orna är på PRAO och jag har mest 8or i undervisningen, så jag har mycket luft i mitt schema. Det har jag löst genom att få undan massor med gamla högar (läs: dåligt samvete), städat på kontoret, varit på IKEA med min kollega Kent, hunnit med lite planering m.m. Jätteskönt att få gjort sådant som annars lätt bara blir liggande!

Så här fin är min arbetsplats nu. Älskar när det är lite struktur och ordning och reda på alla papper. Blir lite lättare och roligare då!

IMAG0575

Annars har vi varit väldigt dåliga med kameran på sistone så det blir inga fler bilder just nu…

Helgen var lugn och skön! I lördags var vi på Tyresö och eldade. På söndagen hade vi en pyssel- och städdag här hemma som avslutades väldigt trevligt med spontant besök av Marcus familj som tog med sig pizza hit.

Ikväll jobbar Marcus över, så det blir nog jag och tv:n. Och tidig läggning!

Inga kommentarer: